Celebració de la 15a edició del Durability of Building Materials and Components Congress (DBMC 2020)

Benvolguts companys,

El congrés triennal Durabiliy of Building Materials and Components (DBMC) celebrarà la seva XVena edició a la UPC, del 30 de juny al 3 de juliol el pròxim 2020. És una satisfacció per la universitat haver rebut l'encàrrec d'organitzar un congrés amb el reconeixement internacional propi del DBMC.

En el congrés participaran totes les Escoles de la UPC en els àmbits de l'Enginyeria Civil i d'Arquitectura, Urbanisme i Edificació; incloent-hi a l'EPSEB, i per tant, al nostre Laboratori d'Edificació.

Tota la informació i novetats relatives al congrés les podreu trobar a la pàgina web: congress.cimne.com/DBMC2020 . Des del Laboratori d'Edificació, només en queda convidat a tots els professors, investigadors i estudiants de la universitat a unir-se i participar en aquesta iniciativa.

Atentament us saluda el Laboratori d'Edificació de l'EPSEB.